0 زبان
تعمیر درایو سینامیکس S120
تعمیر درایو سینامیکس S120

تعمیر درایو سینامیکس S120

عمیر درایو سینامیکس

ما در مجموعه هایتک صنعت با بیش از ده سال سابقه در اتوماسیون صنعتی خدمات راه اندازی و تعمیر درایوهای سینامیکس زیمنس را ارائه میدهیم.

خدمات تعمیر در مجموعه هایتک صنعت توسط مهندسین مجرب و و متخصص در زمینه تعمیر سروو درایوهای زیمنس انجام میگردد، و کلیه خدمات اعم از عیب یابی و تعمیر دارای یک سال گارانتی خدمات میباشد.

سروو درایو های زیمنس سینامیکس اس 120 در بسیاری از ماشین آلات که نیاز به موشن کنترل دارند مورد استفاده قرار گرفته است، بعنوان مثال:

  • ماشین های cnc تراش و پانچ
  • ماشن آلات نساجی
  • ماشین های چاپ
  • ماشین آلات بسته بندی
  • و....

خرابی های ناگهانی و توقف ماشین یکی از نگرانی های مهم تولید کنندگان و ارائه دهندگان خدمات است، ما برای رفع این نگرانی به مشتریان خود از دو راه کار پیشنهاد میکنیم، که شامل:

  1. سرویس و نگهداری دوره ای

  2. خرید درایو های یدکی یا Sparepart

سرویس و نگهداری دوره با توجه به کارکرد دستگاه بصورت ماهیانه و یا سالیانه انجام میشود. اگر استفاده از دستگاه خیلی زیاد باشد مدت زمان سرویس کمتر میشود تا تعداد بازدید ها افزایش یابد تا علاوه بر جلوگیری از آسیب های احتمالی از هزینه های ناشی از خرابی دستگاه جلوگیری شود.

بررسی شرایط و توضیحات مربوط به قرارداد سرویس ونگهداری

با انجام سرویس های دوره ای میتوان از بسیاری از مشکلات جلوگیری کرد و این امر سبب هزینه و خسارات ناشی از توقف دستگاه میشود.

با این حال به دلایل مختلف (نوسان برق-اشتباهات کاربر-آسیب های فیزیکی و...) ممکن است دستگاه دچار مشکل شود. دراین مواقع وجود سرو درایو یدکی sinamics s120 از خاموشی دستگاه جلوگیری میکند.به محض توقف دستگاه شما میتوانید با کارشناسان ما در زمینه درایوهای سینامیکس S120 زیمنس تماس بگیرید تا علاوه بر راهنمایی جهت عیب یابی دستگاه و بررسی مشکلات جهت جایگزین کردن درایو یدکی نیز شما را همراهی کنند. پس از انجام تست های متعدد و حصول اطمینان از سلامت درایو، ماژول، موتور، اتصالات و موارد دیگر میتوانید جهت جایگزین کردن درایو یدکی اقدام کنید.
در مواردی که مجموعه شما افراد متخصص جهت نصب و راه اندازی درایو سینامیکس را ندارد جهت اعزام کارشناس میتوانید با ما تماس بگیرد.

درخواست خرید درایو یدکی

شما میتوانید پس از راه اندازی دستگاه توسط درایو یدکی درایو معیوب را جهت تعمیر به مرکز تعمیرات هایتک صنعت ارسال کنید، تا پس از عیب یابی و تعمیر درایو sinamics s120 شما و انجام تست های عملیاتی آن را به چرخه استفاده شما باز گردانیم.میتوانید از درایو تعمیر شده به عنوان Sparepart استفاده کنید.

تماس جهت درخواست تعمیر درایو🤙

 

در ادامه به بررسی برخی از خطاهای معمول درایو های سینامیکس میپردازیم:
siemens sinamics s120 fualt list

  • خطای F30005 در درایو SINAMICS S120تعمیر درایو s120

این خطا در موادری پیش می آید که مقدار  R0036به 100درصد برسد. R0036 درواقع میزان اضافه جریان را محاسبه میکند. به محض اینکه جریان خروجی(r0206) از مقدار R0207 عبور کند، ماشین حساب I²t فعال میشود.به با رسیدن به 95% یک پیام هشدار نمایش داده می شود و عمل پارامتری شده توسط p0290 فعال می شود. و وقتی به 100برسد خطای f30005 ظاهر میشود.

خطا F30005 بیشتر درمواردی ظاهر میشود که چیزی در خروجی drive درست نباشد.

در بیشتر موارد ماژول IGBT درایو سوخته است و لازم است توسط متخصص تعمیر سروو درایو سینامیکس تعمیر شود و در برخی موارد ممکن است بدیل خرابی موتور، خرابی کابل موتور ، اتصالات، عایق ها و... باشد.

  • خطای F30022 در درایو SINAMICS S120تعمیر کارت igd

فالت F30022 معمولا در مواردی زیر پیش می آید:

  1. ارتباط فیبر نوری قطع شده باشد.
  2. منبع تغذیه 24 معیوب باشد.
  3. کارت IGD مشکل دارد.
  4. ماژول IGBT معیوب باشد.
  5.  در برخی موارد ممکن است بدیل خرابی موتور، خرابی کابل موتور ، اتصالات، عایق ها و... باشد.

در بیشتر موارد خطای F30022 به دلیل خرابی کارت IGD و یا ماژول IGBT درایو است.
لازم است تعویض قطعات معیوب و راه اندازی مجدد دستگاه توسط متخصص تعمیر سرو درایو سینامیکس زیمنس انجام شود.

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر
 

تعمیر درایو سینامیکس S120
1402/5/10

تعمیر درایو سینامیکس S120

مرکز تعمیرات هایتک صنعت متخصص در زمینه تعمیر سریع درایوهای Sinamics s120 زیمنس-آموزش عیب یابی و Fault finding در محل کارخانه-تعمیرات و تست سرو درایو زیمنس سینامیکس 120

  • محسن ملائی
  • 145 350
تعمیر درایو بی اند آر B&R
1401/6/25

تعمیر درایو بی اند آر B&R

تعمیر درایو بی اند آر B&R-مجموعه هایتک صنعت با سال ها تجربه در زمینه تعمیر درایو های B&R و به کارگیری دانش مهندسین متخصص و تجهیزات پیشرفته در زمینه درایو B&R این امکان را فراهم می کند تا تجهیزات معیوب در سریع ترین زمان ممکن تعمیر شود.

  • مهندس ملائی
  • 648 350
تعمیر موتور ماژول جدید سینامیکس S120 نوع C/D زیمنس
1401/6/16

تعمیر موتور ماژول جدید سینامیکس S120 نوع C/D زیمنس

تعمیر موتور ماژول جدید SINAMICS S120 نوع C/D-تعمیر درایو زیمنس-با توجه به جدید بودن این درایو ها، تعمیر و عیب یابی آن ها نیاز به تخصص و مهارت میباشد-با توجه به این که تیم تعمیرات درایو هایتک صنعت تخصص و تجربه بسیار زیاد در تعمیر انواع درایو های سینامیکس زیمنس داشته است،تعمیر سریع و تست شده-tel:02136416901

  • 586 350