0 زبان
تعمیر درایو | تعمیر اینورتر
تعمیر درایو | تعمیر اینورتر

تعمیر درایو تعمیر اینورتر

در بخش صنعت، درایو ها  ابزار فوق العاده ای برای کنترل موتوها هستند. آنها به شما این امکان را می دهند که بیشتر فرآیند تولید را کنترل کنید تا با دقت بیشتری کار کند.اما درایوها نیز مانند سایر ماشین آلات مستعد نقص و خرابی هستند. و هنگامی که درایو شما از کار می افتند عیب یابی و تعمیر آن باید به سرعت انجام شود. باتوجه به دقت بسیار بالای درایوها در عین حال دارای پیچیدگی خاصی برای تعمیرات هستند،به این منظور تعمیر درایو باید با دقت و تست های متعدد انجام شود.
ما از روش های 100% تضمینی و  با تست بار واقعی برای تعمیر درایوها و تجهیزات صنعتی استفاده میکنیم.
پس از تعمیر یک درایو موتور و بررسی تمام عملکردهای کنترلی، تست نهایی در دو مرحله انجام می شود. 
 
 

 

تست اولیه درایو  

در اولین مرحله،درایو بر روی موتوری نصب می شود که به صورت مکانیکی با هیچ باری در کوپل نشده است(اوپن لوپ).در این مرحله از تست هرگونه تغییر غیرطبیعی در مسائل فرکانس خروجی یا ولتاژ خروجی را به دقت بررسی میشود،در صورت صحت عملکرد،دستگاه وارد مرحله دوم تست میشود.

تست درایو با دینامومتر 

 
 
پس از اتمام آزمایش اولیه، درایو بر روی یک دینامومتر متناسب با اندازه آن نصب می شود. دینامومتر یک دستگاه ترمز تخصصی است که با استفاد از دو موتور متصل به هم که در جهت مخالف می چرخند و در مقابل یکدیگر مقاومت ایجاد می کنند، بار ایجاد می کند.سپس درایو به گونه‌ای برنامه ریزی می‌شود که در سرعت‌های پایین، متوسط ​​و بالا کار کند، در حالی که مقاومت به شفت اعمال می‌شود درنتیجه بار روی خطوط خروجی درایو اعمال می‌شود. دینامومتر طوری تنظیم شده است که درایو را در هر فرکانس خاص با بیشترین جریان خروجی کار کند.
 
  
 
 
برای هر شرکت صنعتی،عملکرددرایوهای AC و DCحیاتی است. ما می توانیم به سرعت مشکل درایو شما را تشخیص دهیم و در کوتاه ترین زمان آن را برطرف کنیم. ما با طیف وسیعی از برند درایوهای AC و DC آشنا هستیم، از جمله موارد زیر:
 تعمیر درایو آلن برادلی تعمیر درایو اشنایدر   تعمیر درایو میتسوبیشی  تعمیر درایو زیمنس
  تعمیر درایو دانفوس   تعمیر درایو توشیبا  تعمیر درایو دلتا 
تعمیر درایو کب   تعمیر درایو ایندرامات تعمیر درایو یاسکاوا  تعمیر درایو امرسون 
 
هنگامی که یک درایو AC یا DC را برای تعمیر صنعتی ارسال می شود،بررسی‌ها و روش‌های استانداردی مانند موارد زیر را انجام می‌دهیم:
  •  تست قطعات با مولتی متر و دستگاه های آنالیز
  • ارزیابی قطعات مستعد خرابی، از جمله خازن ها، ترانزیستورهای خروجی و محرک، یکسو کننده های کنترل شده سیلیکونی (SCRs)، مدارهای گیت و منابع تغذیه
  •  بررسی شکل موج خروجی
  •  تست بار با موتور و دینامومتر مناسب
 
 
 
درصورت نیاز به تعمیر درایو،اینورتر میتوانید با مرکز تعمیرات هایتک صنعت تماس بگیرید. متخصصین ما در کمترین زمان برای رفع عیب و بازگشت دستگاه شما به فرایند تولید اقدامات لازم را انجام میدهند.

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر
 

تعمیر درایو سینامیکس S120
1402/5/10

تعمیر درایو سینامیکس S120

مرکز تعمیرات هایتک صنعت متخصص در زمینه تعمیر سریع درایوهای Sinamics s120 زیمنس-آموزش عیب یابی و Fault finding در محل کارخانه-تعمیرات و تست سرو درایو زیمنس سینامیکس 120

  • محسن ملائی
  • 145 350
تعمیر درایو بی اند آر B&R
1401/6/25

تعمیر درایو بی اند آر B&R

تعمیر درایو بی اند آر B&R-مجموعه هایتک صنعت با سال ها تجربه در زمینه تعمیر درایو های B&R و به کارگیری دانش مهندسین متخصص و تجهیزات پیشرفته در زمینه درایو B&R این امکان را فراهم می کند تا تجهیزات معیوب در سریع ترین زمان ممکن تعمیر شود.

  • مهندس ملائی
  • 649 350
تعمیر موتور ماژول جدید سینامیکس S120 نوع C/D زیمنس
1401/6/16

تعمیر موتور ماژول جدید سینامیکس S120 نوع C/D زیمنس

تعمیر موتور ماژول جدید SINAMICS S120 نوع C/D-تعمیر درایو زیمنس-با توجه به جدید بودن این درایو ها، تعمیر و عیب یابی آن ها نیاز به تخصص و مهارت میباشد-با توجه به این که تیم تعمیرات درایو هایتک صنعت تخصص و تجربه بسیار زیاد در تعمیر انواع درایو های سینامیکس زیمنس داشته است،تعمیر سریع و تست شده-tel:02136416901

  • 586 350