0 زبان
تابلو فرمان  آسانسور
تابلو فرمان آسانسور
1398/4/16
0
804

سیستم کنترل یک آسانسور در دستان مغز توانمند میکروکنترلر موجود در تابلو فرمان یک آسانسور می باشد، البته به شرط آنکه این مغز و برنامه ریزی آن را یک شرکت معتبر و کاردان خلق کرده باشد، سیستم کنترل ساخت شرکت پار کنترل از جمله سیستم کنترل TRON نیز از همین سیستمهای کنترل هوشمند و دارای قابلیتهای فراوان می باشد. این سیستم نتیجه سالها تجربه ، آزمون و خطا و ارتقای کیفی محصولات بوده در نتیجه تمامی آپشن های مورد نیاز برای یک آسانسور پیشرفته در نصب آسانسور را در خود جمع کرده است. بنابراین نصب آسان، تست و عیب یابی آسان و بهترین نتیحه از نتایچ استفاده از این سیستم می باشد.
یکی از نکات قابل ملاحظه در انتخاب نوع تابلو فرمان آسانسور کیفیت قطعات بکار رفته در آن است، بعنوان مثال صدایی که از جذب کنتاکتورهای تابلو فرمان ایجاد می شود وابسته به نوع وکشور سازنده آنها بوده و در صورت انتخاب نوع نامرغوب، صدای تولید شده از جذب آنها ممکن است تا طبقات پایین موتور خانه آسانسور را رسیده و موجبات نارضایتی ساکنین آن طبقات را فراهم نماید.
سایر قطعات بکار رفته در تابلو فرمان یک آسانسور نیز از این قاعده مستثنی نبوده و استفاده از قطعات نامرغوب باعث تولید بسیاری از مشکلات نظیر نویزپذیری بالا ، خرابی متعدد قطعات تابلو ، ... و همچنین عدم وجود یک الگوریتم کارآمد در برنامه ریزی میکروکنترلر (mainboard) مین برد نیز باعث و بانی خرابی و error های متعدد و بی مورد خواهد بود.
بنابراین یک انتخاب خوب و مطمئن هم در دوره گارانتی و هم در زمان خدمات پس از فروش باعث کاهش هزینه ها و افزایش کارایی آسانسور خواهد بود.

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر