0 زبان
تعمیر تجهیزات صنایع نفت،گاز و پتروشیمی
تعمیر تجهیزات صنایع نفت،گاز و پتروشیمی

تعمیر تجهیزات صنایع نفت،گاز و پتروشیمی

بیشتر تجهیزات مورد استفاده در صنایع پلایش و فرآوری به عنوان تجهیزات فرآیند شناخته می‌شوند. هر تجهیز فرآیندی برای انجام یک کار خاص طراحی شده است. تجهیزات به کار رفته در پالایشگاه و پتروشیمی برای کاربردهای مختلفی مانند ذخیره سازی، کنترل جریان، و نگهداری واکنش های شیمیایی به کار برده می‌شوند.

با وجود هزینه های بالا این تجهیزات تماما قابل تعمیر و استفاده هستند.
  
سیستم های کنترلی و تجهیزات مانیتوینگ (تعمیر سیستم های کنترل مانیتورینگ صنایع پتروشیمی و پالایشگاه نفت و گاز)

 

تجهیزات اندازه گیزی و ابزار دقیق
تعمیر فلوترانسمیتر،فلومتر،فلوسوئیچ
تجهیزات اندازه گیری فشار 
تعمیر ترنسمیتر فشار و کارت های کنترل 
 
سیستم های موقعیت یاب و تعیین سطح
تعمیر سیستم های تعیین سطح و گیج های تعیین سطح 
 
کارت های کنترل آنالوگ و درایو موتور 
تعمیر کارتهای کنترل 
 
 
 
تعمیر درایو کنترل دور موتور 
 

بررسی اجمالی  Bently Nevada 3500

سیستم  مانیتورینگ بنتلی نوادا 3500 ،یک سیستم پیشرو جهانی در تشخیص و جلوگیری از دستورات از دست رفته و نادرست در ماشین‌های دوار است. این سیستم قابلیت حفاظتی خودکار را برای جلوگیری از آسیب های گران قیمت در دستگاه های نظارت شده فراهم می کند.سیستم بنتلی نوادا 3500 از ماشین‌ها و فرآیندها در برابر دستورات کاذب محافظت می‌کند که می‌تواند بدون دلیل عملکرد شما را از بین ببرد و منجر به قطع یا از دست دادن تولید شود.

سیستم  بنتلی 3500 به گونه ای طراحی شده تا  گسترده ترین پارامترهای اندازه گیری ماشین آلات صنعتی را به همراه پیکربندی نرم افزار برای تمام سناریوهای نظارت بر ماشین آلات ارئه می کند.
سیستم Bently Nevada 3500 نشان دهنده بیش از 60 سال دانش حوزه حفاظت از ماشین آلات و نظارت بر وضعیت Bently Nevada و روش شناسی بهترین مسیر است که در یک پلت فرم مبتنی بر قفسه بسیار انعطاف پذیر و مقیاس پذیر ساخته شده است. بیش از 20 سال توسعه و بهبود مستمر محصول، یک سیستم مبتنی بر قفسه تنظیم شده را تولید کرده است که بر محافظت مطمئن از ماشین آلات حیاتی متمرکز است. علاوه بر این، استفاده از System 1 Bently Nevada 3500، نرم افزار پیشرفته حفاظتی و تشخیصی  ماشین را برای تشخیص دقیق وظعیت ماشین آلات که برای یک برنامه تعمیر و نگهداری موثر مبتنی بر شرایط حیاتی است، امکان پذیر می کند.

نرم افزار System 1 

موفقیت هر صنعت به شدت به مراقبت و مدیریت صحیح ماشین آلات و تجهیزات بستگی دارد. قطعی های برنامه ریزی نشده یا روال های تعمیر و نگهداری ناکارآمد می تواند بهره وری را کاهش دهد و سود را از بین ببرد. 

نرم افزار System 1 که برای ارتباط با رک های  Bently Nevada طراحی شده، علاوه بر ایجاد یک سیستم مانیتورینگ،اطلاعات مستمر وضعیت  را برای استفاده در یک برنامه تعمیر و نگهداری پیشگیرانه ارائه می دهد.نرم افزار System 1 Condition Monitoring  به عنوان پاسخی همه جانبه به سخت ترین چالش های مدیریت بر ماشین و نظارت بر سلامت سیستم طراحی شده است. پلتفرم System 1 با تکیه بر ستون‌های استراتژیک  اتصال ،  تجزیه و تحلیل و  تجسم  ، داده‌های نظارتی و راه‌حل‌های تجزیه و تحلیلی را در ارائه می‌کند که برای کارکرد صحیح کارخانه و جلوگیری از خرابی‌های ناخواسته ضروری است.پلتفرم System 1 داده های مهم سلامت ماشین را در کل فرایند تولید، در یک مکان مرکزی جمع آوری و ذخیره می کند، تا تجزیه و تحلیل، تشخیص و برنامه ریزی نگهداری مبتنی بر شرایط پیشگیرانه در زمان واقعی انجام شود.

گروه ما در مرکز تعمیرات هایتک صنعت آمادگی کامل جهت تعمیر تجهیزات پتروشیمی و پالایشگاهی در سریع ترین زمان و با گارانتی را دارد. جهت درخواست تعمیر میتوانید با ما تماس بگیرید.☎️

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر
 
پرسش
موافقم1
مخالفم0
مهدی احمدی  (سه شنبه 18 مهر 1402)
سلام اخبار جدید دارید؟
علی  (سه شنبه 18 مهر 1402)
سلام به زودی
هایتک صنعت  (چهارشنبه 27 دی 1402)
سلام در چه زمینه ای؟