0 زبان
تعمیرات تخصصی درایو های sew
تعمیرات تخصصی درایو های sew

تعمیر درایوهای SEW

درصورتی که به تعمیر درایو  SEW Eurodrive نیاز دارید، میتوانید با متخصصان تعمیر درایو SEW در هایتک صنعت تماس بگیرید📞. ما درایو خراب شما را با خدمات تعمیر اقتصادی خود دوباره راه اندازی خواهیم کرد.

– ارزیابی رایگان SEW Eurodrive 

– تعمیر تخصصی 

– یک سال گارانتی تعمیر

– تکنسین های آموزش دیده به همراه تجهیزات عیب یابی و تعمیر پیشرفته  

فناوری کنترل موتور در سال‌های اخیر پیشرفت زیادی کرده است، کنترل دقیق‌تر سرعت و گشتاور موتور، افزایش هوش و نقاط ورودی/خروجی در درایوها برای کمک یا حتی حذف سایر کنترل‌کننده‌های سیستم  از مزایای مورد نظر است. این مورد در  VFD ها با نام تجاری SEW Eurodrive صدق می کند و تا زمانی که همه چیز به درستی کار می کند، اساساً دور از چشم و خارج از ذهن هستند. متأسفانه، هنگامی که این درایوها از کار می افتند، فقط این نیست که برند یا مدلی از درایو را بگیرید و آن را نصب کنید تا روند دوباره اجرا شود. شما باید SEW Eurodrive VFD خود را تعمیر کنید، و اینجاست که ما می توانیم کمک کنیم.
 Precision Electronic Services از اواسط دهه 80 درایوهای AC را تعمیر می کند و دانش گسترده ما در مورد فناوری VFD تضمین می کند که تعمیر SEW Eurodrive شما به درستی توسط ما انجام  شود.
ما یک ارزیابی تعمیر رایگان برای VFD معیوب شما ارائه می‌دهیم، و تمام تعمیرات درایو SEW Eurodrive که در مجموعه هایتک صنعت انجام می‌شود، تحت ضمانت 2 ساله تعمیر ما قرار می‌گیرند. این به دلیل کنترل کیفیت فرآیندهای تعمیر و آزمایش ما امکان پذیر است، که شامل تست بار تمام درایوهای تعمیر شده روی یک سیستم موتور است که شرایط دنیای واقعی را که تحت آن VFD در یک برنامه ماشین صنعتی اجرا می شود، شبیه سازی می کند.

آیا به تعمیر SEW Eurodrive VFD خود عجله دارید؟  ما در مجموعه هایتک صنعت با خدماتی که ارائه میدهیم، تعمیر را تسریع می بخشیم تا به راه اندازی مجدد تجهیزات شما کمک کند و از خرابی طولانی و پرهزینه جلوگیری کند.
 MOVIDRIVE sreies
MOVIDRIVE B sreies
MOVITRAC sreies
MOVITRAC 07 sreies
MOVITRAC 31C sreies
MOVITRAC LTP-B sreies
MOVITRAC MC07B sreies

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر
 

تعمیر درایو سینامیکس S120
1402/5/10

تعمیر درایو سینامیکس S120

مرکز تعمیرات هایتک صنعت متخصص در زمینه تعمیر سریع درایوهای Sinamics s120 زیمنس-آموزش عیب یابی و Fault finding در محل کارخانه-تعمیرات و تست سرو درایو زیمنس سینامیکس 120

  • محسن ملائی
  • 144 350
تعمیر درایو بی اند آر B&R
1401/6/25

تعمیر درایو بی اند آر B&R

تعمیر درایو بی اند آر B&R-مجموعه هایتک صنعت با سال ها تجربه در زمینه تعمیر درایو های B&R و به کارگیری دانش مهندسین متخصص و تجهیزات پیشرفته در زمینه درایو B&R این امکان را فراهم می کند تا تجهیزات معیوب در سریع ترین زمان ممکن تعمیر شود.

  • مهندس ملائی
  • 647 350
تعمیر موتور ماژول جدید سینامیکس S120 نوع C/D زیمنس
1401/6/16

تعمیر موتور ماژول جدید سینامیکس S120 نوع C/D زیمنس

تعمیر موتور ماژول جدید SINAMICS S120 نوع C/D-تعمیر درایو زیمنس-با توجه به جدید بودن این درایو ها، تعمیر و عیب یابی آن ها نیاز به تخصص و مهارت میباشد-با توجه به این که تیم تعمیرات درایو هایتک صنعت تخصص و تجربه بسیار زیاد در تعمیر انواع درایو های سینامیکس زیمنس داشته است،تعمیر سریع و تست شده-tel:02136416901

  • 585 350